Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie
https://sp2klodawa.pl

20 stycznia 2021 17:46 | Aktualności

Konkursu fotograficzny „ Kłodawa i okolice zimową porą ”

 

  1. ORGANIZATOR

Organizatorem konkursu fotograficznego jest Rada Rodziców przy Szkole Podstawowe Nr 2

im. Białych Górników w Kłodawie

TEMATYKA

Przedmiotem zdjęć powinny być zabytkowe obiekty, architektura miasta i okolic, lokalna flora i fauna, pomniki przyrody, krajobrazy, pejzaże…

CELE KONKURSU

- rozwijanie i pobudzenie wyobraźni i twórczej aktywności wśród dzieci i młodzieży,

- rozwijanie umiejętności obserwacji świata wokół nas,

- konfrontacja osiągnięć fotograficznych,

- popularyzowanie twórczości artystycznej wśród dzieci i młodzieży,

- ekspresja przeżyć duchowych w formie zdjęć,

- odszukiwanie i postrzeganie światła, gra świateł…

- zaszczepianie i rozwijanie pasji fotograficznej,

- zachęcanie do zimowych spacerów i aktywności ruchowej na świeżym powietrzu.

 

Regulamin Konkursu

UCZESTNICY

Konkurs skierowany jest do uczniów klas 4  -  8 Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kłodawie

WARUNKI UCZESTNICTWA

 

1. Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy regulamin oraz zapewnia, że:

- posiada pełnię praw autorskich do zgłoszonych zdjęć ,

- zgłoszone zdjęcia zostały wykonane osobiście przez uczestnika i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby,

- nie narusza praw autorskich osób trzecich.

2. Każdy uczestnik konkursu zgłasza 3 zdjęcia, które mogą być wykonane aparatem fotograficznym lub telefonem komórkowym o dobrej rozdzielczości.

- fotografie powinny być kolorowe , jedna musi zawierać wizerunek autora na tle fotografowanej przestrzeni, zabytku, przyrody… -

- zdjęcia po przekazaniu stają się własnością Rady Rodziców i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kłodawie,

nie będą zwracane autorom .

- zdjęcia należy opisać : co przedstawia fotografia, miejsce oraz imię , nazwisko i klasa.

Nieopisane zdjęcia nie będą brane pod uwagę.

TERMIN SKŁADANIA PRAC:

Czas trwania konkursu od 21.01.2021 r. do 05.02.2021 r

Termin nadsyłania prac mija 05.02.2021 roku

Prace prosimy przesyłać na adres mailowy radarodzicow.sp2wp.pl@wp.pl

 

JURY, OCENA, NAGRODY

1 Organizator powołuje Jury konkursu, które dokona oceny zdjęć .

2. Jury konkursu przyzna nagrody dla jej uczestników. I, II, III miejsce oraz wyróżnienia

3. Decyzje Jury są ostateczne i niepodważalne.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Każdy z uczestników konkursu, oświadcza, iż jest autorem złożonych prac konkursowych i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych na potrzeby konkursu.

2. Uczestnik oświadcza, iż przekazane prace są jego autorstwa.

3. Wyraża zgodę na publikację fotografii.

4. Nagrodzone, wyróżnione i wybrane spośród zakwalifikowanych prac będą prezentowane na wystawie pokonkursowej, na stronie szkoły oraz na stronie FB Rady Rodziców.

5. O miejscu i czasie wręczenia nagród poinformujemy na stronie szkoły.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawa autorskie przekazanych do konkursu zdjęć.