20 stycznia 2021 17:46 | Aktualności
ORGANIZATOR
Organizatorem konkursu fotograficznego jest Rada Rodziców przy Szkole Podstawowe Nr 2
im. Białych Górników w Kłodawie
TEMATYKA
Przedmiotem zdjęć powinny być zabytkowe obiekty, architektura miasta i okolic, lokalna flora i fauna, pomniki przyrody, krajobrazy, pejzaże…
CELE KONKURSU
- rozwijanie i pobudzenie wyobraźni i twórczej aktywności wśród dzieci i młodzieży,
- rozwijanie umiejętności obserwacji świata wokół nas,
- konfrontacja osiągnięć fotograficznych,
- popularyzowanie twórczości artystycznej wśród dzieci i młodzieży,
- ekspresja przeżyć duchowych w formie zdjęć,
- odszukiwanie i postrzeganie światła, gra świateł…
- zaszczepianie i rozwijanie pasji fotograficznej,
- zachęcanie do zimowych spacerów i aktywności ruchowej na świeżym powietrzu.
Regulamin Konkursu
UCZESTNICY
Konkurs skierowany jest do uczniów klas 4 - 8 Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kłodawie
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy regulamin oraz zapewnia, że:
- posiada pełnię praw autorskich do zgłoszonych zdjęć ,
- zgłoszone zdjęcia zostały wykonane osobiście przez uczestnika i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby,
- nie narusza praw autorskich osób trzecich.
2. Każdy uczestnik konkursu zgłasza 3 zdjęcia, które mogą być wykonane aparatem fotograficznym lub telefonem komórkowym o dobrej rozdzielczości.
- fotografie powinny być kolorowe , jedna musi zawierać wizerunek autora na tle fotografowanej przestrzeni, zabytku, przyrody… -
- zdjęcia po przekazaniu stają się własnością Rady Rodziców i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kłodawie,
nie będą zwracane autorom .
- zdjęcia należy opisać : co przedstawia fotografia, miejsce oraz imię , nazwisko i klasa.
Nieopisane zdjęcia nie będą brane pod uwagę.
TERMIN SKŁADANIA PRAC:
Czas trwania konkursu od 21.01.2021 r. do 05.02.2021 r
Termin nadsyłania prac mija 05.02.2021 roku
Prace prosimy przesyłać na adres mailowy radarodzicow.sp2wp.pl@wp.pl
JURY, OCENA, NAGRODY
1 Organizator powołuje Jury konkursu, które dokona oceny zdjęć .
2. Jury konkursu przyzna nagrody dla jej uczestników. I, II, III miejsce oraz wyróżnienia
3. Decyzje Jury są ostateczne i niepodważalne.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każdy z uczestników konkursu, oświadcza, iż jest autorem złożonych prac konkursowych i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych na potrzeby konkursu.
2. Uczestnik oświadcza, iż przekazane prace są jego autorstwa.
3. Wyraża zgodę na publikację fotografii.
4. Nagrodzone, wyróżnione i wybrane spośród zakwalifikowanych prac będą prezentowane na wystawie pokonkursowej, na stronie szkoły oraz na stronie FB Rady Rodziców.
5. O miejscu i czasie wręczenia nagród poinformujemy na stronie szkoły.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawa autorskie przekazanych do konkursu zdjęć.