24 września 2021 18:06 | Aktualności
W poniedziałek 20.09.2022. ok godz. 9.00 został przeprowadzony próbny alarm przeciwpożarowy dla uczniów klas 0-VIII.
Obowiązek zorganizowania próbnego alarmu spoczywa na dyrektorze szkoły, zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719, z późn. zm.)
Na umówiony sygnał dźwiękowy i głosowy, zgodnie z procedurą ewakuacji, wszyscy pracownicy i uczniowie opuścili klasy i udali się na umówione miejsce zbiórki, które znajduje się na boisku szkolnym. Tam spotkali się z Dyrekcją Szkoły - p. Dorota Sylwestrzak i p. Dagmara Rosołek nadzorowały przebieg ewakuacji i czuwały na bezpieczeństwem i sprawnym przebiegiem akcji.
Cała akcja przebiegła sprawnie i bez zakłóceń.